Saknaden är stor..

Heej snyggingar!

Allt bra med er? :) Jag hoppas att allt är det.
Själv så är allt ganska bra med mej, saknar min baby..
Han åkte bort idag, och kommer typ inte hem förns om 3 veckor :( :(
Eller han kanske komme hem på helgerna och så, fast det är inte säkert :( :(  Jag hoppas att han gör det. <3

Imorgon så är det 1 år med honom :) Älskar honom så jävla mycke, han är det bästa som finns. <3 <3


Jag har inte gjort så mycket idag, vaknade typ 11.00 av att jag fick sms från Älskling. <3

Gick upp och åt frukost och sen kollade jag på titanic. Fett bra film ju, börjar gråta varje gång jag kollar på den...
Sen kom Madde, och vi snackade och sedan gick vi till handlarn :P Sen tillbaka till mej och snackade och massa :)

Åker bort på måndag.. Fan vad tråkigt.. Vill inte åka, vill till min Älskling. <3 

Aja... Livet är hårt, brorsan får stanna hemma men inte jag :( :(  *suck*



Men ska kila nu, Puss <3


Kommentarer
Postat av: madeleine

haha det var kul :D:D <333

2009-07-12 @ 03:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0