Dator sönder=dålig uppdatering...

Heej snyggingar!

Min dator har varit sönder så därför har det varit jätte dåliga uppdateringar :( men nu funkar den ju, så det är bra! :)

I fredags så var jag på stan med Madde och då tog jag ett till hål i örat :) Efter stan så gick jag hem till älskling och sov hos honom, mysigt! Igår så va jag med älskling till klockan 20.50 för så skulle jag ta bussen hem för att vara med Madde :) och idag så sitter jag här och skriver på mitt no-projekt som ska vara klart på onsdag :o
Ska snart städa mitt rum, det behövs verkligen!

Ska ladda upp några bilder för några veckor sen när jag, Matilda och Michis käkade slagstaglass :)

Ni får ha det så bra, pussar <3

Love Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0