Look!

Heej på er!

Allt bra? det tror jag nog :)

Idag har det inte hänt så mycket i skolan, började 10 tror jag :P hade datakunskap först sen lunch och sen så skulle vi haft matte men läraren som dom tydligen skulle ha va inte där så vi fick sluta 12.20 typ :)

Juste, jag har ju bytt program till hälsa och kroppsvård :) Så nu går jag på Eskil i HV1B, hade velat gå frisör med det fanns inga platser kvar :( så blev det de här istället, men det är ju också bra :) 

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kan inte vara med Emil för han ska bowla med några gamla klasskompisar :/ 
Men vi får väl se vad jag hittar på. Slänger in en bild på dagens outfit innan jag går.


:)


Men ska kila nu, ni får ha det bäst!
Love Frida ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0